I reach there at around 9.45 camtu. Diva kan. takpe. They were already there. I saw across the room there were yana, hid baron and the rest di table yg berasingan. Sonoknye harini aku bole feeling2 pemes jalan2 singgah meja sana sini. Hehe.
But most of the time i spend at Bulat's table coz i havent seen her in quite sum time. I do miss her! and her RM13.50 nasi lemak. ;) And i miss him as well. Erk. Lol. :))

This is Bulat. And her mee kari

Botak yg mata tak lekang dr TV sebab pemain tenis peberet dia main malam tu.

This is Lat. Bulat & Botak's fren. Baru fes time jumpa

I x dinner yet. Nasek Lemak for me!
And seperti biasalah, sesi kecap-mengecap berlaku dgn kencangnya. Ye lah da lama tak jumpa kan. Aku nk jumpa dia pon aku cam pikir 12 kali. Bole ke? Aku da ready ke? Naseb aku berjaya membehave kan diri aku haritu. Yes! Aku sesekali pergi jengok geng meja sebelah pulak utk mendapatkan moral support. Wah akhirnya aku jumpa Sham the Photographer. Snap pic2 aku skit. Lalala. Sori la Sham if aku cam gedik first time jumpa ko haha. Tp gambar kamera ko chantek. Aku suke.... Camne nk amek dr ko yer.... Hid, tolong :D.
Anyway, aku cam suke je harini. ;)
Anyway, aku cam suke je harini. ;)



2 ulasan:
hehehe..
kenangan mengusik jiwa raga bakol tong n segalanya
hyeeee....
baguslh dh boleh control yer...
pas nie boleh g lq nari2 kat atas...
hahahahahahahahha.....
Catat Ulasan